Pro CRM - Upravljanje odnosov s strankami

Pro CRM ponuja več priložnosti! Gradite, vzdržujte in okrepite vaš odnos s strankami!

Pro CRM nudi podporo vsem poslovnim procesom, ki omogočajo rast vašega odnosa s stranko, njeno zadovoljstvo in njeno zaupanje.

30 dnevni preizkus

Zakaj Pro CRM - Upravljanje odnosov s strankami preko bizstore.si?

  • Podpora 24/7 v slovenskem jeziku
  • A1 garancija
  • Vse na enem mestu
  • Brez kreditne kartice

Vsako podjetje je unikatno in ima svoje posebnosti.

Zato za vsako stranko posebej prilagodimo tudi našo ponudbo!
Pokličite 040 40 40 40 ali oddajte povpraševanje.
Skrij

Spoštovani!

Vaš zahtevek je bil zabeležen. V kratkem vas bo kontaktiral naš svetovalec.

Želimo vam lep in uspešen dan!
Ekipa bizstore.si

Skrij

Ključne prednosti

  • Prilagodljivost vnosnih mask omogoča, da si vsak uporabnik pripravi delovno okolje povsem po meri.
  • Številne integracije s podpornimi sistemi (SMS, VoIP, ERP, DMS) omogočajo, da lahko uporabnik dobi rešitev v celoti »na ključ«.
  • Spletno okolje in dejstvo, da gre za rešitev v oblaku pomeni ,da je dostop mogoč od kjerkoli in kadarkoli.
  • Zaradi zasnove rešitve, je ta dosegljiva tudi drugih mobilnih napravah (pametnega mobilnega telefona, tablice).

Poglejte si podrobnosti o rešitvi

Pro CRM - Upravljanje odnosov s strankami

Funkcionalnosti

Podpora storitvam in servisiranju strank

  • upravljanje aktivnosti, telefonov, sestankov, faxov, mailov,
  • povezava z IP telefonijo (Asterisk, Centreks),
  • povezava s SMS sistemi in govornimi sistemi.

Upravljanje aktivnosti

  • Zajem aktivnosti preko različnih komunikacijskih kanalov,
  • Možnost povezave z VoIP telefonijo in samodejno generiranje aktivnosti,
  • Sledenje aktivnosti,
  • Hierarhična obdelava posameznih aktivnosti.

Generianje trženjskih seznamov

  • iz zunanjih podatkovnih virov se pripravi nabor potencialnih strank,
  • potencialne stranke je mogoče prenesti v t.i. trženjske sezname,
  • ti se uporabljajo pri izvedbi marketinških ali prodajnih kampanj.

Kampanje

  • aktivnosti podjetja do stranke na način množične e-pošte, SMS, telefonskih klicev, razpošiljanja letakov, itd.,
  • v primeru množične e-pošte je omogočeno slednje aktivnosti prejemnika pošte.

Poročila in analize

  • poročila so dinamična (podatki se spreminjajo iz pregleda),
  • poročila so nastavljiva po vsebini (omejitve in stolpci) ali obliki,
  • 3-nivojsko nastavljivo grupiranje podatkov,
  • grafični prikaz statistik,

Določanje pravil

  • aktivnosti sistema v zvezi s stranko se avtomatizirajo,
  • samodejno pošiljanje e-pošte ali SMS sporočil, ko je pogoj izpolnjen (klic ključne stranke, rojstni dan stranke, zapadlost pogodbe/ponudbe, ipd.).

Integracije

Ker želimo našim uporabnikom ponuditi celovito storitev pri upravljanju odnosov s strankami, lahko to dosežemo samo z integracijo z sodobnimi načini komuniciranja in zbiranja podatkov (SMS, VoIP, ERP, DMS, Facebook,…)

Paket

Pro CRM LITE

Pro CRM STANDARD

Pro CRM EXTRA

Pro CRM ENTERPRISE

Cena
9,90 € + DDV
na mesec
KUPI
25,90 € + DDV
na mesec
KUPI
27,90 € + DDV
na mesec
KUPI
58,90 € + DDV
na mesec
KUPI
Zajem potencialnih strank preko spleta, uvoz iz CSV datotek
Zajem in spremljanje potencialnih in obstoječih strank in kontaktov
Vrednotenje strank, usmerjanje ter dodeljevanje nalog
Večjezična podpora
Upravljanje poročil in generiranje novih poročil
Sledenje vzroka in vrste aktivnosti
Sledenje priložnosti
Sledenje izdelka / storitve
Sledenje aktivnosti in primerov
Upravljanje s člani trženjskih seznamov
Sledenje projekta / delovnih nalog
Priloge dokumentov
Nadzorna plošča, portleti in upravljanje z grafi
Mobilni dostop
MS Office integracija in generiranje predlog
Kampanije, trženjski seznami
Integracija z e-Vsebino
Integracija s koledarji (Zimbra, Outlook)
Integracija e-pošte (Gmail, Outlook, Zimbra)
Google Apps integracija
Sodelovanje s strankami (Servis_Portal)
SMS Terminal (pošiljanje SMS sporočil)
Množična e-pošta in sledljivost poslanih sporočil
Integracija z VoIP telefonsko centralo (Aterisl, Centrex, MegaTel)
Integracija prek spletne storitve
Tehnična podpora 24 x 7
Integracija z ERP poslovnimi sistemi
Integracija s SocialCast omrežjem za podjetja
Coaching prodajne ekipe
Tehnična podpora 24 x 7 12,00 € + DDV
Mesečno
12,00 € + DDV
Mesečno
12,00 € + DDV
Mesečno
Dodatek: SMS Terminal (pošiljanje SMS sporočil) 6,00 € + DDV
Mesečno
6,00 € + DDV
Mesečno
Dodatek: Integracija z VoIP telefonsko centralo 8,00 € + DDV
Mesečno
8,00 € + DDV
Mesečno

Pogosta vprašanja

Katere so glavne prednosti uporabe ProCRM v primerjavi s konkurenčnimi rešitvami?

Rešitev ProCRM vključuje orodje za pošiljanje masovne elektronske pošte, kar je najučinkovitejši način kontakta s strankami (največji doseg ob najnižjih stroških kontakta!). Omogoča tudi napredno segmentacijo aktivnosti, kar omogoča izredno pomembne analize poslovanja, kot je npr. »koliko časa je posamezen prodajnik v zadnjem mesecu porabil za trženje izdelka A?« in »s katero stranko že več kot 3 mesece nismo bili na vezi?« ali »kdo od zaposlenih ima največ nalog z visoko prioriteto?« PRONET Kranj je hkrati edini ponudnik lastnega CRM orodja v Sloveniji, ki ima preko svojih rešitev pokrite vse poslovne procesov podjetju – pri sodelovanju imate opravka vedno samo z enim podjetjem, ki lahko ponudi rešitve od vodenja računovodstva, do materialnega poslovanja in CRM sistema.

Kako je z varnostjo sistema?

Varnost podatkov je zagotovljena po vseh standardih, za vse podatke se avtomatično ustvarja varnostna kopija na večih lokacijah v Sloveniji. Hkrati pa za tehnično podporo skrbi 7 strokovnjakov v našem podjetju, ki so naročnikom v vsakem trenutku na voljo za kakršno koli pomoč, vezano na delovanje rešitve.

Ali je rešitev mogoče povezati z obstoječimi programi, ki jih uporabljamo?

Rešitev ProCRM je plod lastnega razvoja podjetja PRONET Kranj, sposobna razvojna ekipa v podjetju pa omogoča integracije z najrazličnejšimi podpornimi sistemi, ki jih morda že uporabljate – to velja tako za računovodske rešitve, kot tudi dokumentne sisteme in vse ostale rešitve.

Kakšni so začetni stroški uporabe rešitve?

Rešitev ProCRM je spletna aplikacija, kar pomeni, da uporabnik nima nobenih začetnih stroškov odkupa licenc ipd. V mesečnem najemu ima že vključeno tehnično podporo in vse nadgradnje na novejše različice aplikacije.

Ali lahko ProCRM prilagodim svojim potrebam?

ProCRM je popolnoma prilagodljiv vašim potrebam – prilagodimo ga lahko specifičnim poslovnim procesom vašega podjetja, hkrati pa vsak posamezen uporabnik izbira funkcionalnosti, ki bi jih želel uporabljati. Še več, povsem lahko prilagodi tudi vsako vnosno masko – spremeni seznamski pogled, doda ali odstrani želena polja, itd.

Tehnična vprašanja

Kakšne so sistemske zahteve uporabe ProCRM?

Uporaba ProCRM ni pogojena z lastnostmi vašega računalnika – ker gre za spletno aplikacijo je vse kar potrebujete internetna povezava in spletni brskalnik!

Uporabljam Apple računalnik, bom lahko uporabljal ProCRM?

Seveda! ProCRM ni vezan na operacijski sistem, ki ga uporabljate in deluje tako na Microsoft Windows in OS X, kot tudi vseh ostalih operacijskih sistemih (npr. Linux, ipd.).

Doma uporabljam drug računalnik kot na delovnem mestu. Je dostop do podatkov torej mogoč tudi z drugih lokacij?

Spletna aplikacija pomeni, da pri delu niste vezani na določen računalnik. S svojim uporabniškim imenom in geslom lahko ProCRM uporabljate kjerkoli in kadarkoli.

Tehnični sklop za namestitev poslovne rešitve

Rešitev ProCRM ne zahteva posebne namestitve, za uporabo potrebujete zgolj svoje uporabniško ime in geslo.