miniMAX (računovodski program)

miniMAX zagotavlja brezpapirni, elektronski odnos z računovodjo, nižje stroške računovodskih storitev, preprosto izmenjavo informacij z računovodskim servisom ter nadzor nad poslovanjem podjetja in vpogled v stanje odprtih terjatev, obveznosti, vezanih sredstev, stroškov itd.

BREZPLAČNA SPLETNA PREDSTAVITEV

Posebna ponudba

miniMAX za Start up podjetja in društva zdaj kar 40% ceneje.

Start up podjetja, ki sklenete pogodbo v 90 dneh od ustanovitve, lahko svoj popust koristite na kateremkoli paketu za eno leto!

Društva lahko svoj popust izkoristite za pakete miniMAX poslovanje v povezavi z računovodskim servisom ali za samostojno vodenje ene organizacije, za celotno obdobje uporabnine!

Vsako podjetje je unikatno in ima svoje posebnosti.

Zato za vsako stranko posebej prilagodimo tudi našo ponudbo!
Pokličite 040 40 40 40 ali oddajte povpraševanje.
Skrij

Spoštovani!

Vaš zahtevek je bil zabeležen. V kratkem vas bo kontaktiral naš svetovalec.

Želimo vam lep in uspešen dan!
Ekipa bizstore.si

Skrij

Ključne prednosti

  • 24-urni dostop do vseh podatkov in dokumentov - od kjer koli.
  • Poslovno računovodski program je preprost za uporabo.
  • Ni začetne (pogosto drage) naložbe v strojno in programsko opremo, poleg tega se izognete visokim stroškom implementacije.
  • Hkratno delo z istimi podatki in dokumenti v podjetju in računovodstvu.
  • Velik prihranek časa zaradi samodejnih knjiženj vseh dokumentov in obračunov.
  • Zakonske in vsebinske nadgradnje programa so vključene v ceno.
  • Varno hranjenje in arhiviranje podatkov.

Poglejte si podrobnosti o rešitvi

miniMAX (računovodski program)

Poslovanje

Izdaja predračunov in računov, vnos prejetih računov s samodejnimi plačilni nalogi za uvoz v spletno banko, službena potovanja s sistemskimi dnevnicami za vse države sveta, bančni izpiski in spremljanje odprtih postavk.

Predračuni in izdani računi

Vedno in povsod lahko pripravite popolno ponudbo ali račun, ki ga pošljete po e-pošti neposredno iz programa. Prilagodite si obliko dokumentov. Enostavno kopirajte predračune v račune ali račune v nove račune, dobropise, dobavnice, izdaje. Spremljajte svojo prodajo po kupcih, izdelkih in analitičnih podatkih.

Prejeti računi

Vnesite račun, ki ga izstavi dobavitelj, ter vzorec pri vseh naslednjih računih istega dobavitelja samo kopirajte in z računa prepišite 5 podatkov, pri čemer bo račun v celoti poknjižen, vpisan v davčne evidence in bo že imel plačilni nalog. Imejte svoje stroške pod nadzorom, spremljajte jih po dobaviteljih, odhodkih in analitičnih podatkih.

Odprte postavke

Spremljajte plačila računov in odprte postavke, izvozite podatke in izpišete obrazce IOP ali opomine. Z nekaj kliki pripravite podatke za ePobot in samodejno poknjižite pobotane obveznosti. Enostavno izdelate predloge in poknjižite dvostranske kompenzacije.

Bančni izpiski

Bančne izpiske lahko uvozite iz vseh spletnih bank. Ko izpisek potrdite, se postavke samodejno zaprejo, na podlagi plačil pa lahko izdelate račune ali avansne račune. Vedno imejte pregled nad stanjem svojih računov in plačili.

Plačilni nalogi

Pri knjiženju dokumentov in obračunov, pri katerih nastanejo obveznosti, samodejno nastanejo plačilni nalogi, ki jih lahko uvozite v katero koli spletno banko. Naloge lahko tudi natisnete. Podatkov ne vnašajte dvakrat in se izognite napakam.

Službena potovanja

Shranite si pogoste relacije in kar na potnem nalogu izračunajte razdaljo med dvema krajema. Program bo samodejno izračunal strošek kilometrine in veljavno višino dnevnic za katero koli državo sveta na dan obračuna. Dodate lahko tudi druge stroške, kot so cestnine, parkirnine, nočitve itd.

Paket

SAOP miniMAX MIKRO poslovanje

SAOP miniMAX MINI poslovanje

SAOP miniMAX MAKSI poslovanje

Cena
15,00 € + DDV
na mesec
KUPI
20,00 € + DDV
na mesec
KUPI
30,00 € + DDV
na mesec
KUPI
Pregledovanje vseh podatkov
Podpora za kniženje prejetih računov
Podpora za kniženje bančnih izpiskov
Podpora za izdelavo potnih nalogov
Podpora za izdajo računov
Podpora za izdajo predračunov
Podpora za izdajo plačilnih nalogov
Podpora za pregled nad osnovnimi sredstvi
Podpora za pregled nad dnevnimi iztržki
Podpora za blagajniško poslovanje
Podpora za obračun prispevkov
Podpora za obračun poslovodenja
Podpora za obračun plač
Podpora za obračun drugih osebnih prejemkov
Podpora za materialno poslovanje
Dodatni istočasni uporabnik 5,00 € + DDV
Mesečno
5,00 € + DDV
Mesečno
5,00 € + DDV
Mesečno
Paket

SAOP MINI RAČUNOVODSTVO za 1 organizacijo

SAOP MAKSI RAČUNOVODSTVO za 10 organizacij

Cena
40,00 € + DDV
na mesec
KUPI
55,00 € + DDV
na mesec
KUPI
Pregledovanje vseh podatkov
Podpora za pregled nad osnovnimi sredstvi
Podpora za pregled nad dnevnimi iztržki
Podpora za obračun prispevkov
Podpora za obračun poslovodenja
Podpora za obračun plač
Podpora za obračun drugih osebnih prejemkov
Podpora za materialno poslovanje
Podpora za kniženje prejetih računov
Podpora za kniženje bančnih izpiskov
Podpora za izdelavo potnih nalogov
Podpora za izdajo računov
Podpora za izdajo predračunov
Podpora za izdajo plačilnih nalogov
Podpora za blagajniško poslovanje
Dodatni istočasni uporabnik 10,00 € + DDV
Mesečno
35,00 € + DDV
Mesečno
Dodatna organizacija 3,00 € + DDV
Mesečno